ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР ЧЕМПІОНАТУ
Статус «ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР ЧЕМПІОНАТУ» передбачає:
show
- Розміщення логотипу Генерального спонсора чемпіонату на усіх видах рекламно-інформаційної продукції:
– рекламний відео-ролик чемпіонату на телебаченні розпочинається словами компанія… представляє з утриманням логотипу компанії на 60% екрану протягом 5 сек.
– рекламний відео-ролик чемпіонату в відеотрансляціїї в мережі інтернет розпочинається словами компанія… представляє з утриманням логотипу компанії на 60% екрану протягом 5 сек.
– рекламний аудіо-ролик чемпіонату розпочинається словами компанія…
– рекламний аудіо-ролик чемпіонату в аудіотрансляціїї в мережі інтернет розпочинається словами компанія… представляє
– логотип Генерального спонсора на 1/8 рекламного банеру чемпіонату в друкованих ЗМІ
– логотип Генерального спонсора на 1/8 рекламного банеру чемпіонату в інтернет-виданнях з посиланням на веб-сторінку Генерального спонсора
– інформація про Генерального спонсора на офіційному веб-порталі чемпіонату,
- Зовнішня реклама, рекламно-поліграфічна та сувенірна продукція
Розміщення логотипу та інформації про Генерального спонсора чемпіонату на:
– сіті-лайтах – 1/8 площі
– біл-бордах – 1/10 площі
– афішах чемпіонату А0– 1/8 площі
- плакатах А1 – 1/10 площі
- головному промо-банері чемпіонату біля входу в зал
- буклеті А 4– 1/6 площі
- запрошеннях А5 – 1/4 площі
- бланках чемпіонату А5 – 1/2 площі
- путівниках по Києву А5 –1/2 обкладинки, вступне слово Генерального директора компанії 1 стор путівника
- бейджах – А8 – 1/10 площі
- програмі чемпіонату – А4 – 1/6 площі
- почесних грамотах переможців – А4 – 1/8 площі
- магнітах, тарілках, чашках, футболках, бейсболках, ручках, календарях, листівках та ін.
- Офіційні заходи чемпіонату
– надання слова Генеральному директору/представнику Генерального спонсора на прес-конфереції чемпіонату
– згадка про Генерального спонсора в прес-релізах заходу
- розміщення банера Генерального спонсора (надається Спонсором) в головному залі проведення прес-конференції
- оформлення місця проведення прес-конференції фірмовою символікою Генерального спонсора
- поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції Генерального спонсора під час прес-конференції
- розміщення банера Генерального спонсора (надається Спонсором) в головному залі проведення чемпіонату
- поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції Генерального спонсора під час проведення чемпіонату
- оформлення місця проведення чемпіонату фірмовою символікою Генерального спонсора
- надання Генеральному директору/представнику Генерального спонсора слова під час відкриття/закриття/бенкету чемпіонату та права вручення нагороди переможцю чемпіонату
- розміщення банера Генерального спонсора (надається Спонсором) під час відкриття/закриття/бенкету чемпіонату
- поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції Генерального спонсора під час відкриття/закриття/бенкету чемпіонату Оголошення імені Генерального спонсора при відкритті і закритті чемпіонату;
- запрошення 10 осіб Генерального спонсора на урочистий бенкет чемпіонату
- публічне висловлення подяки Генеральному спонсору за надану підтримку.
- створення для Генерального спонсора презентаційного ролика про чемпіонат за участю перших осіб Генерального спонсора.
ОФІЦІЙНИЙ СПОНСОР ЧЕМПІОНАТУ
Статус «ОФІЦІЙНИЙ СПОНСОР ЧЕМПІОНАТУ» передбачає:
1. Розміщення логотипу офіційного спонсора чемпіонату на усіх видах рекламно-інформаційної продукції:
– у рекламному відео-ролику чемпіонату на телебаченні згадується компанія-спонсор з утриманням логотипу компанії на 60% екрану протягом 3 сек.
– у рекламному відео-ролику чемпіонату в відеотрансляціїї в мережі інтернет згадується компанія-спонсор з утриманням логотипу компанії на 60% екрану екрану протягом 3 сек.
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату згадується компанія-спонсор
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату в аудіотрансляції в мережі інтернет згадується компанія-спонсор
– логотип офіційного спонсора чемпіонату на 1/16 рекламного банеру чемпіонату в друкованих ЗМІ
– логотип офіційного спонсора чемпіонату на 1/16 рекламного банеру чемпіонату в інтернет-виданнях з посиланням на веб-сторінку спонсора чемпіонату
– інформація про офіційного спонсора чемпіонату на офіційному веб-порталі чемпіонату.
2. Зовнішня реклама, рекламно-поліграфічна та сувенірна продукція
Розміщення логотипу та інформації про спонсора чемпіонату на:
– сіті-лайтах – 1/16 площі;
– біл-бордах – 1/20 площі;
– афішах чемпіонату А0 – 1/16 площі;
– плакатах А1 – 1/20 площі;
– буклеті А4– 1/12 площі;
– запрошеннях А5 – 1/8 площі;
– путівниках по Києву А5 – 1/8 обкладинки;
– програмі чемпіонату – А4 – 1/12 площі;
– магнітах, тарілках, чашках, футболках, бейсболках, ручках, календарях, листівках та ін.
2. Офіційні заходи чемпіонату
– згадка про офіційного спонсора чемпіонату в прес-релізах заходу;
– розміщення банерів спонсорів (надається Спонсором) в головному залі проведення прес-конференції;
– розміщення банерів спонсорів (надається Спонсором) в головному залі проведення чемпіонату;
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції спонсорів під час проведення чемпіонату;
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції офіційного спонсора під час відкриття/закриття/бенкету чемпіонату;
– запрошення 5 осіб офіційного спонсора чемпіонату на урочистий бенкет
– публічне висловлення подяки офіційному спонсору чемпіонату за надану підтримку.
– створення для офіційного спонсора чемпіонату презентаційного ролика про чемпіонат за участю представників спонсора.
ОФІЦІЙНИЙ СПОНСОР УКРАЇНСЬКОЇ ЗБІРНОЇ
Статус «ОФІЦІЙНИЙ СПОНСОР УКРАЇНСЬКОЇ ЗБІРНОЇ» передбачає:
1. Розміщення логотипу спонсора української збірної на усіх видах рекламно-інформаційної продукції:
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату згадуться компанія-спонсор
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату в аудіотрансляції в мережі інтернет згадуться компанія-спонсор
– логотип спонсора української збірної на 1/16 рекламного банеру чемпіонату в друкованих ЗМІ
– логотип спонсора української збірної на 1/16 рекламного банеру чемпіонату в інтернет-виданнях з посиланням на веб-сторінку спонсора чемпіонату
– інформація про спонсора української збірної на офіційному веб-порталі чемпіонату.
2. Зовнішня реклама, рекламно-поліграфічна та сувенірна продукція
Розміщення логотипу та інформації про спонсора чемпіонату на:
– формі та екіпіровці української збірної;
– плакатах А1 – 1/20 площі;
– буклеті А4– 1/12 площі;
– запрошеннях А5 – 1/8 площі;
– бланках чемпіонату А5 – 1/8 площі;
– путівниках по Києву А5 – 1/8 обкладинки;
– програмі чемпіонату – А4 – 1/12 площі.
3. Офіційні заходи чемпіонату
– згадка про спонсора чемпіонату в прес-релізах заходу
– розміщення банерів спонсорів (надається Спонсором) в головному залі проведення прес-конференції
– розміщення банерів спонсорів (надається Спонсором) в головному залі проведення чемпіонату
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції спонсорів під час проведення чемпіонату
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції Генерального спонсора під час відкриття/закриття/бенкету чемпіонату Оголошення імені Генерального спонсора при відкритті і закритті чемпіонату;
– запрошення 2 осіб спонсора чемпіонату на урочистий бенкет
– публічне висловлення подяки спонсору української збірної за надану підтримку.
– створення для спонсора української збірної презентаційного ролика про чемпіонат за участю представників спонсора.
МЕЦЕНАТ ЧЕМПІОНАТУ
Статус «МЕЦЕНАТ ЧЕМПІОНАТУ» передбачає:
1. Розміщення логотипу мецената на видах рекламно-інформаційної продукції:
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату в аудіотрансляції в мережі інтернет згадується меценат чемпіонату
– інформація про мецената чемпіонату на офіційному веб-порталі чемпіонату.
2. Зовнішня реклама, рекламно-поліграфічна та сувенірна продукція
Розміщення логотипу та інформації про мецената чемпіонату на:
магнітах, тарілках, чашках, футболках, бейсболках, ручках, календарях, листівках та ін.
2. Офіційні заходи чемпіонату
– згадка про меценату чемпіонату в прес-релізах заходу
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції під час проведення чемпіонату
– запрошення мецената чемпіонату на урочистий бенкет
– створення для мецената презентаційного ролика про чемпіонат за участю мецената.
БЛАГОДІЙНИК ЧЕМПІОНАТУ
1. Розміщення логотипу благодійника чемпіонату на видах рекламно-інформаційної продукції:
– у рекламному аудіо-ролику чемпіонату в аудіотрансляції в мережі інтернет згадується благодійник чемпіонату
– інформація про благодійника чемпіонату на офіційному веб-порталі чемпіонату,
2. Офіційні заходи чемпіонату
– згадка про благодійника чемпіонату в прес-релізах заходу
– запрошення благодійника чемпіонату на урочистий бенкет
– поширення інформації, презентаційних матеріалів, сувенірної продукції під час проведення чемпіонату.
Контактний e-mail з питань розміщення реклами: ad@shogi.org.ua